REKLAMA
Znaleziono 889 wyników
artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polski rynek nieruchomości wtórnych. Raport Szybko.pl, Metrohouse i Expandera. Styczeń 2016 r.
Jak wynika z najnowszego raportu Szybko.pl, Metrohouse i Expandera, zwiększony popyt na mieszkania s...
[Polska] Rynek magazynowy w Polsce w budowieartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek magazynowy w Polsce w budowie
Całkowite zasoby powierzchni magazynowo-przemysłowej w Polsce przekroczyły 14,15 mln mkw. w pierwszy...
Będzie nowe połączenie kolejowe Wrocławia z Berlinem i więcej pociągów do Krakowa i Poznaniaartykuł
Pokaż artykuł
Będzie nowe połączenie kolejowe Wrocławia z Berlinem i więcej pociągów do Krakowa i Poznania
Nowe połączenie do Berlina i wygodniejsze podróże z Wrocławia do wybranych miast - to najważniejsze...
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Drogi ekspresowe S7 i S8 – stan realizacjiartykuł
Pokaż artykuł
Drogi ekspresowe S7 i S8 – stan realizacji
Jedna z nich w przyszłości stanie się najdłuższą drogą szybkiego ruchu w Polsce, którą teraz jest blisko 670-kilometrowa autostrada A4. Obecnie kierowcy mogą korzystać z blisko 558 km ekspresowej siódemki i ok. 534 km ósemki. Realizacja wszystkich inwestycji zapisanych w Rządowym Programie Budowy Dróg Krajowych do 2030 r. (RBDK) sprawi, że na najwyższym stopniu podium znajdzie się S8.
Panattoni Park Wrocław Eastinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Wrocław East
Dworkowa 12inwestycja
Pokaż inwestycję
Dworkowa 12
Raszyn, Dworkowa 12
Panattoni Park Skwierzynainwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Skwierzyna
Skwierzyna
Chcąc dogonić Zachód, Polska musi postawić na rozwój mniejszych miastartykuł
Pokaż artykuł
Chcąc dogonić Zachód, Polska musi postawić na rozwój mniejszych miast
Nie tylko Warszawa, Kraków czy Wrocław, ale również dużo mniejsze miasta, takie jak Suwałki, Siedlce bądź Kalisz, mogą niebawem współtworzyć listę tzw. biegunów wzrostu, czyli obszarów metropolitalnych napędzających rozwój całego kraju – wynika z raportu Instytutu Rozwoju Miast i Regionów (IRMR), do którego dotarł serwis Prawo.pl. Na wzmocnieniu potencjału kolejnych ośrodków miejskich skorzystają także najuboższe i peryferyjne gminy.
Wybrano wykonawcę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S17artykuł
Pokaż artykuł
Wybrano wykonawcę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S17
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) wybrała wykonawcę kolejnego odcinka drogi ekspresowej S17, na terenie województwa lubelskiego, we wschodniej części Polski.
Wybrano wykonawcę kolejnego odcinka S17 w woj. lubelskimartykuł
Pokaż artykuł
Wybrano wykonawcę kolejnego odcinka S17 w woj. lubelskim
Najkorzystniejszą ofertę w przetargu na zaprojektowanie i budowę niespełna 19 km drogi S17 od węzła Krasnystaw Północ do węzła Izbica złożyła firma Budimex. Jeśli nie wpłyną odwołania, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) będzie mogła podpisać umowę z wykonawcą.
REKLAMA